I TORNEIG DE FUTBOL CUIR - RECUPEREM LES PLACES

I TORNEIG DE FUTBOL CUIR - RECUPEREM LES PLACES

🏳️‍🌈⚽️ Fa quatre anys un grup de dones i dissidències ens vam començar a trobar a la plaça Alexander Fleming per jugar a futbol.

➡️Durant aquests anys hem vist com els espais que compartim han sigut segrestats pel capital i expoliats pel turisme.

✊🏽És per això que, en el context de l’orgull crític, volem reivindicar les places com a llocs de trobada, joc i vida col.lectiva.

👉🏽 Aquest 29 de juny a les 18h us convidem a participar en el torneig amateur de futbol 5x5 per a dones, lesbianes, trans i no binàries a la plaça Alexandre Fleming.

🥙Després del torneig farem un sopar de duur per continuar compartint la tarda juntis.

Inscripcions a: https://forms.gle/QGLH4AsjR7LqkqmHA

Places per a les que les juguen.

Cases per a les que les viuen.

Ciutats per a les que les habiten.